من تا ما

من تا ما

من تا ما
من تا ما

من تا ما

من تا ما

دانلود مقصود از فلسفه اشراق

مقصود-از-فلسفه-اشراق
مقصود از فلسفه اشراق
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 116 کیلوبایت
قیمت: 5500 تومان

توضیحات:
مقاله مقصود از فلسفه اشراق، در قالب فایل word و در حجم 34 صفحه.

بخشی از متن:
بدون هیچ شکی آموزه توحید را در میان همه فلاسفه اشراقی که در بستر تمدن یونان و در بستر تمدن اسلام پا به عرصه ظهور نهاده اند بصورت کاملاً روشن می بینیم ، برای اثبات این مطلب، مباحث زیر را پیگیری می کنیم.
یکی از اصطلاحاتی که در مطالعات فلسفی بسیار جلب توجه می کند،کلمه یا اصطلاح اشراق است . اشراق بر وزن افعال، مصدر، اشرق، است یعنی تابش، با توجه به معنی لغوی فوق می توان فلسفه اشراق را فلسفه ای دانست که متکی بر پرتوها و تابش های فطری و شهودی است که با عنایت خداوند این جرقه ها بر قلب انسان مستعد می تابد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.