من تا ما

من تا ما

من تا ما
من تا ما

من تا ما

من تا ما

جزوه خلاصه کتاب مدیریت توسعه ( سیمین سلطانی عربشاهی )

جزوه-خلاصه-کتاب-مدیریت-توسعه-(-سیمین-سلطانی-عربشاهی-)
جزوه خلاصه کتاب مدیریت توسعه ( سیمین سلطانی عربشاهی )
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 47 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
خلاصه کتاب مدیریت توسعه (سیمین سلطانی عربشاهی) ، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه.

این فایل خلاصه کتاب مدیریت توسعه ( تالیف سیمین سلطانی عربشاهی) می باشد که نکات تمامی یازده فصل کتاب به صورت خلاصه و مفید در آن گنجانده شده و قابل استفاده برای دانشجویان رشته مدیریت همه گرایشها می باشد.

در کنار مطالعه این جزوه خلاصه نکات کتاب، مطالعه کتاب اصلی به منظور فهم و درک کامل مطالب به تمامی دانشجویان عزیز پیشنهاد می گردد.

فهرست فصول کتاب:
فصل 1:ادبیات توسعه
فصل 2:مروری بر الگوهای توسعه
فصل 3:الگوهای مدیریت توسعه از شکل گیری تا عدم توفیق
فصل4:مدیریت توسعه از دهه 1960 تاکنون
فصل 5:رویکرد جدید مدیریت
فصل 6:نقش دولت
فصل 7:چالش دولت بزرگ و اهمیت اصلاحات ساختاری و مدیریتی
فصل 8:توسعه پایدار و مدیریت آن
فصل 9:مدیریت توسعه و جهانی شدن
فصل 10:نقش و جایگاه سازمانهای غیر دولتی در توسعه
فصل 11:نقش زنان در توسعه.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.