من تا ما

من تا ما

من تا ما
من تا ما

من تا ما

من تا ما

پرسشنامه پرخاشگری AQ (باس و پری)

پرسشنامه-پرخاشگری-aq-(باس-و-پری)
پرسشنامه پرخاشگری AQ (باس و پری)
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 78 کیلوبایت
قیمت: 4400 تومان

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد پرخاشگری AQ (باس و پری)، در قالب فایل word و در حجم 4 صفحه. این پرسشنامه دارای 29 سوال و شامل 4 مولفه  خشم، پرخاشگری بدنی و کلامی، رنجیدگی، بدگمانی می باشد. روایی ابزار مورد تایید قرار گرفته است و پایایی آن برای عوامل خشم76/0، پرخاشگری کلامی و بدنی 8/0 ، رنجیدگی72/0 و بدگمانی72/0 گزارش شده است. منبع مورد استفاده و سئوالات مرتبط با هر مؤلفه نیز در متن آورده شده است.

خلاصه مشخصات پرسشنامه:
عنوان : پرسشنامه پرخاشگری AQ
مدل مورد استفاده : پرسشنامه پرخاشگری باس و پری
مولفه ها :  شامل 4 مولفه  خشم- پرخاشگری بدنی و کلامی – رنجیدگی - بدگمانی
تعداد سئوال :  29سئوال
نوع پرسشنامه : استاندارد – خارجی
کاربرد : سنجش اختلال های رفتاری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.